CK Hutchison prowadzi rozmowy z konsorcjum kierowanym przez BlackRock i MSC w sprawie sprzedaży globalnego portfela portowego o wartości 22,8 mld USD. Wobec presji regulacyjnej ze strony Chin i napięć geopolitycznych firma zabiega o udział chińskiego inwestora strategicznego, by zwiększyć szanse na...
Callstack, jeden z globalnych ekspertów w dziedzinie React Native i rozwiązań wieloplatformowych, zawarł strategiczne porozumienie inwestycyjne z funduszami powiązanymi z Viking Global Investors. W ramach umowy Viking nabył większościowy pakiet udzia...
Na Mokotowie powstała pierwsza w Warszawie publiczna szkoła podstawowa zrealizowana w całości ze środków prywatnych. Inwestycja Echo Investment i Archicom, zaprojektowana przez pracownię WWAA, uzyskała pozwolenie na użytkowanie i we wrześniu przyjmie...
Polska przyspiesza zamykanie kopalń, ale nie dlatego, że zabrakło surowca. Zasoby są – tylko według rządowej strategii mają pozostać pod ziemią. Tymczasem na horyzoncie pojawił się nieoczekiwany gracz: ukraińska spółka Coal Energy, która już złożyła...
Ekspansja chińskich aut elektrycznych jest w Europie coraz bardziej zauważalna. Również w Polsce dość często można spotkać na drogach azjatyckie elektryki. Niemniej kierowcy wciąż podchodzą do nich ambiwalentnie. Chwalą za konkurencyjne ceny, lecz ni...
Dziś za Wielkim Murem jak w soczewce widać długofalowe efekty: polityki jednego dziecka, wojen handlowych i chińskiego snu o gospodarczej potędze oraz dobrobycie, w który uwierzyło młode pokolenie, a który dla wielu okazał się mrzonką
Citroen C5 Aircross drugiej generacji już do kupienia w Polsce. Auto kosztuje wyraźnie mniej niż Peugeot 3008 czy Volkswagen Tiguan i praktycznie tyle, co chiński BAIC 5.
Leapmotor C10 w wersji 100% elektrycznej, sprzedawany w Polsce w sieci Stellantis, trafił do naszej redakcji na tygodniowy test, który odbywałem głównie w mieście. Jakie zebrał opinie? Jakie ma wady i zalety? O podstawowych danych nowego, elektryczne...
Citroen C5 Aircross drugiej generacji już do kupienia w Polsce. Auto kosztuje wyraźnie mniej niż Peugeot 3008 czy Volkswagen Tiguan i praktycznie tyle, co chiński BAIC 5.