Prawie 17 milionów złotych – tyle zapłaci McDonald’s Polska za rażące naruszenie przepisów RODO. Kara, nałożona przez Urząd Ochrony Danych Osobowych w lipcu 2025 roku, odbiła się szerokim echem nie tylko w branży gastronomicznej, ale i w całym świecie biznesu. To jedna z największych kar w historii...
Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył jedną z najwyższych kar w historii polskiego nadzoru nad RODO. Na celowniku znalazł się McDonald’s Polska, który powierzył przetwarzanie danych agencji, nie weryfikując jej zgodności z przepisami. Skutki były po...
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych nałożył na McDonald’s Polska ponad 15 mln zł grzywny, a na obsługującą firmę agencję 24/7 Communication – niemal 190 tys. Chodzi o naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych.
W swojej analizie działań Komisji Europejskiej wobec platform cyfrowych Polski Instytut Ekonomiczny wskazuje na rosnące napięcia pomiędzy unijnymi regulacjami a modelem biznesowym globalnych korporacji technologicznych. Szczególnie wyraźnym przykłade...
Surowy zakaz w wakacyjnym raju: Na jednej z najpopularniejszych wysp wakacyjnych, odwiedzanej przez tysiące turystów każdego roku doszło do nietypowej sytuacji. Coś, co mogło wydawać się błahym wykroczeniem, zakończyło się bardzo poważnymi konsekwenc...
Marc-Andre ter Stegen nie pojedzie na azjatyckie tournee wraz z Barceloną. Jak się okazuje, to nie koniec problemów Niemca. "Mundo Deportivo" twierdzi, że klub wkrótce podejmie decyzję, która zaboli bramkarza. The post Marc-Andre ter Stegen zostanie...
Czysty absurd. Jak informują Rzeczpospolita i media rolnicze: Sąd Najwyższy oddalił skargę kasacyjną, jaką wniósł do wyroku łódzkich sądów rolnik Szymon Kluka…
Przez takiego taksówkarza turyści odwiedzający nasze miasto mogą niemiło wspominać wizytę. Mężczyzna został ukarany mandatem. Kilka dni temu do Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie wpłynęła informacja o podejrzeniu zawyżania opł...
Na początku 2025 roku McDonald's odnotował największy spadek przychodów od czasów pandemii. Firma planuje wprowadzenie istotnych zmian, w tym korektę cen oraz nową kampanię wizerunkową.