Ministerstwo Infrastruktury rozpoczęło prace nad zmianami, które mają na celu umożliwić zwrot pracownikom kosztów używania do celów służbowych samochodów o napędzie elektrycznym, hybrydowym, wodorowym czy zasilanych innymi alternatywnymi źródłami energii.
Oxfordshire to stare, zabytkowe hrabstwo w Zjednoczonym Królestwie. Niektórzy mieszkający tam ludzie chcieliby ładować swoje samochody elektryczne z domowych gniazdek, ale... Artykuł Oxfordshire zainstaluje rynienki w chodnikach. Do popro...
Zakaz sprzedaży nowych samochodów spalinowych ma wejść w Unii Europejskiej w życie w 2035 roku. Tymczasem Komisja Europejska chciałaby przyspieszyć elektryfikację... Artykuł Komisja Europejska chciałaby, żeby od 2030 roku firmy kupujące s...
Brytyjski rząd uruchomił w zeszłym tygodniu nowy program dopłat do zakupu aut elektrycznych. Okazuje się jednak, że najprawdopodobniej nie skorzystają z niego chętni na auta… chińskiej produkcji. Wbrew pozorom wcale nie chodzi tu o dodatkowe ogranicz...
Niemieccy dziennikarze dotarli do roboczych dokumentów Komisji Europejskiej, które mogą mieć gigantyczny wpływ na rynek nowych samochodów na Starym Kontynencie. Wynika z nich, że już w od 2030 roku klienci flotowi, którzy odpowiadają za ponad 60 proc...
Prywatnym elektrykiem w celach służbowych Zmiana ma kluczowe znaczenie dla pracowników, którzy korzystają z prywatnych aut w celach służbowych – zarówno w podróżach służbowych, jak i w tzw. jazdach lokalnych. Do tej pory tylko właściciele pojazdów sp...
Z przecieków, do których dotarli niemieccy dziennikarze, wynika, że Komisja Europejska pracuje nad nowymi przepisami, które miałyby od 2030 roku wymusić pełną elektryfikację flot firmowych. Czy to oznacza szybszy koniec motoryzacji spalinowej w Europ...
Chińska ekspansja motoryzacyjna w Europie właśnie natrafiła na poważną przeszkodę. Pomimo wielkich planów i inwestycji w węgierską fabrykę, BYD – największy producent samochodów elektrycznych z Chin – nie rozpocznie tam masowej produkcji zgodnie z ha...
Europa w 2025 roku to motoryzacyjny mikser. Z jednej strony elektryki, które miały zdominować rynek. Z drugiej – hybrydy, które podbijają serca (i portfele) kierowców. A wszystko to na tle zmiennych dotacji, nowych regulacji i wciąż niedoskonałej inf...