Za moich czasów na dziennikarstwie mówiło się: „Ważne, że piszą, byle nazwiska nie przekręcili. Artykuł Dziennikarstwo, clickbaity i marketing – czyli o tym, kogo można oszukać tylko raz pochodzi z serwisu BRIEF.
Ilość odsłon: 11
źródło: https://brief.pl/dziennikarstwo-clickbaity-i-marketing-czyli-o-tym-kogo-mozna-oszukac-tylko-raz/
dodano: 2025-08-10 17:23:05
Inne znaleziska:
Marketing szeptany w Jaworznie już nie działa. Dziś liczą się Opinie Google
jaw.pl
Jeszcze kilka lat temu wystarczyło, że ktoś polecił Ci fryzjera, elektryka czy restaurację – i już wiedziałeś, gdzie się udać. Marketing szeptany oparty na zaufaniu sąsiadów, znajomych i rodziny przez dekady był najskuteczniejszym źródłem klientów...
jaw.pl, 2025-07-21 01:02:02
2025-07-21 01:02:02
45% budżetów na influencer marketing jest marnowane - alarmujący raport CreativeX
egospodarka.pl
W 2024 roku globalne wydatki na influencer marketing przekroczyły 24 miliardy dolarów, ale niemal połowa tych pieniędzy może być wyrzucana w...
egospodarka.pl, 2025-07-22 10:33:04
2025-07-22 10:33:04
F1 i marki: fikcja napędza marketing
superbiz.se.pl
Film „F1" z Bradem Pittem w roli głównej trafił właśnie na ekrany kin w Polsce i na całym świecie, a widzowie stają się świadkami czegoś więcej niż tylko widowiska kinowego. To prawdziwa rewolucja w marketingu, która zmienia marki z pasywnych sponsor...
superbiz.se.pl, 2025-07-26 18:25:03
2025-07-26 18:25:03
Marketing sensoryczny w erze ekologii – nowe trendy i praktyczne rozwiązania
managerplus.pl
Marketing sensoryczny już dziś nie polega jedynie na kreowaniu „efektu wow” – rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia, że konsumenci coraz uważniej przyglądają się temu, jak marka dba nie tylko o komfort ich zmysłów, ale i o planet...
managerplus.pl, 2025-08-06 13:22:10
2025-08-06 13:22:10
Logo Infiniti ma inne znaczenie, niż się uważa. Tak mówi marketing
spidersweb.pl
Logo Infiniti ma inne znaczenie, niż się uważa. Tak mówi marketing
spidersweb.pl, 2025-08-09 18:57:05
2025-08-09 18:57:05