W pierwszej połowie 2025 roku wydatki w Polsce na reklamy wideo w telewizji i internecie zwiększyły się r/r o 6,7 proc. – wynika z danych Publicis Groupe. W przypadku platform streamingowych nastąpił wzrost o prawie dwie trzecie, a w telewizji tylko o 2,2 proc.
Czy jeszcze ktoś ma czas na 60-minutowy odcinek po pracy? W dobie TikToka i Reelsów uwaga widza kurczy się szybciej niż bateria w smartfonie, a twórcy seriali zaczynają to zauważać. Czy seriale powinny być krótsze? Średni czas koncentracji przeciętne...
Miłosz Kulesza, członek grupy DRE$$CODE i właściciel marki Blaire, wywołał burzę w sieci po opublikowaniu reklamy, w której podpalił samochód. Krytyczne komentarze znikają z jego profilu...
Z elewacji Dworca Centralnego od strony al. Jana Pawła II ściągnięto wielką reklamę. To efekt działań Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Warszawie, które doprowadziły PKP S.A. do rozwiązania umowy z firmą reklamową. Pracownicy kolei przystąpili...
Lidl w Niemczech ogłosił największą obniżkę cen w swojej historii, ale nie podał, które produkty faktycznie zostały przecenione. Hamburska organizacja konsumencka uważa, że to wprowadza klientów w błąd i składa pozew. Sprawą zajął się sąd w Heilbron...
W ostatnich latach coraz częściej słyszymy o sukcesach polskich firm technologicznych, które nie tylko skutecznie konkurują na rynku krajowym, ale również zdobywają uznanie poza granicami Polski. Choć zwykle sława przypada gigantom z Doliny Krzemowej...
Powstało zaledwie 130 egzemplarzy, a każdy z nich wyceniony został na ponad 3 mln euro netto. Oficjalny przedstawiciel marki Pagani w Polsce na swoich social media pochwalił się modelem Utopia Roadster. To pierwszy samochód w kraju nad Wisłą i szósty...
Ethereum zbliża się do swojej symbolicznej rocznicy, a wraz z nią pojawia się fundamentalna zmiana w postrzeganiu tej sieci: z platformy smart kontraktów staje się infrastrukturą, na której budowana będzie epoka „trustware”. To – według firmy blockch...
Alfa Romeo zakończyła pierwsze półrocze 2025 roku z dynamicznym wzrostem sprzedaży na polskim rynku. Dane rejestracyjne pokazują, że marka zwiększyła liczbę zarejestrowanych samochodów o 49 procent względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Łączn...
Sektor przemysłowy coraz mocniej stawia na sztuczną inteligencję jako kluczowy element strategii rozwoju. Aż 93% liderów tej branży uważa integrację AI za klucz do przewagi konkurencyjnej, a 96% firm potwierdza wzrost efektywności operacyjnej –...