Amerykański koncern motoryzacyjny obniży produkcję w jednej ze swoich głównych fabryk pojazdów elektrycznych. Jest to związane z prognozowanym spadkiem zainteresowania klientów po wygaszeniu federalnego programu ulg podatkowych przez Donalda Trumpa - informuje Reuters.
Pomieszanie z poplątaniem. Niedawna premiera Audi E5 to w rzeczywistości technologie IM Motors, marki premium koncernu SAIC, ubrane w nadwozie zaprojektowane... Artykuł Audi sprzedaje IM Motors w Chinach jako Audi E5, IM Motors oferuje sw...
IM Motors, marka należąca do koncernu SAIC i blisko powiązana z MG, zapowiada wprowadzenie nowego układu napędowego typu range extender. System o nazwie Super Extended Range zadebiutuje wraz z dużym SUV-em klasy premium i ma zapewniać rekordowy zasię...
W przeciwieństwie do broni konwencjonalnej, broń czarnoprochową w Polsce można zdobyć dość łatwo. By kupić ją przez internet wystarczy mieć ukończone 18 lat. Nie podoba się to polskiemu rządowi, który planuje ograniczyć do niej dostęp. Broń czarnopro...
Od czasów rewolucji seksualnej w przestrzeni publicznej panował konsensus, że oglądanie pornografii nie jest szkodliwe. To już przeszłość. Dziś nawet polscy liberałowie chcą ograniczyć dostęp do pornografii. I bardzo dobrze. Nie zadbaliśmy o dzieci Z...
W świecie motoryzacji nie brakuje ostatnio dramatycznych zwrotów akcji, ale decyzja Forda o zamknięciu swojej fabryki aut elektrycznych w Kolonii przykrywa wszystkie inne doniesienia. Choć oficjalnie mowa jest o „dobrowolnych odejściach”, skala reduk...
Amerykańskie firmy produkujące samochody elektryczne poniosą większe koszty przez najnowszą decyzję prezydenta. Donald Trump podniósł cła na chiński grafit do ponad 90 proc. Krajowi producenci grafitu się cieszą, ale przemysł amerykański nie produkuj...
Czerwiec 2025 roku przejdzie do historii jako najlepszy miesiąc dla elektromobilności w Polsce. Zarejestrowano wtedy aż 3779 nowych elektryków – to absolutny rekord i sygnał, że Polacy coraz odważniej przesiadają się do aut z napędem bateryjnym. Udzi...
Stellantis ogłosił śmiałe plany rozbudowy marokańskiej fabryki w Kenitrze. Koncern zainwestuje aż 1,2 mld euro, by docelowo produkować więcej pojazdów.
Liczba składanych wniosków w programie rośnie w tempie trzycyfrowym. Usprawnienia wymaga jednak procedura ich rozpatrywania. Do tej pory pieniądze wypłacono zaledwie nieco ponad 2 proc. wnioskodawców.