W piątek, 5 września oficjalnie otwarto pierwszy lokal sieci McDonald’s w Świerklańcu. Nowa restauracja mieści się przy ulicy Oświęcimskiej, w sąsiedztwie Parku w Świerklańcu, pomiędzy marketem Lidl a stacją paliw Crab. Otwarcie McDonald’s w Świerklańcu przyciągnęło uwagę mieszkańców gminy i okolicz...
Przy stacji w Mławie powstał nowy parking dla pasażerów. To 5 obiekt na Mazowszu otwarty przez PLK SA od początku tego roku w ramach Programu przystankowego. Wartość programu na Mazowszu to przeszło 15 mln zł. W Mławie przy ul. Dworcowej powstał nowy...
W Miłkowie, na przedmieściach Karpacza został dziś otwarty Przystanek Karkonosze. To miejsce, na które czekali mieszkańcy i turyści. Przystanek Karkonosze to największa - tego typu - inwestycja w regionie. Obiekt powstał w strategicznej lokalizacji...
Poznań zyskał nowy park handlowy. Nowe centrum zakupowe - Ławica Shopping Park zostało otwarte w topowej lokalizacji, bezpośrednio przy lotnisku. Nowoczesny kompleks jest usytuowany na powierzchni 2 ha. Jakie sklepy się w nim znalazły?
Poznań ma nowe miejsce zakupowe na mapie miasta. Ławica Shopping Park przy ulicy Bukowskiej to nowoczesny kompleks handlowy o powierzchni 7 tys. mkw., w którym swoje sklepy otworzyły topowe marki – od Lidla i Media Expert po pierwszą w mieście droger...
Na początku 2025 roku McDonald's odnotował największy spadek przychodów od czasów pandemii. Firma planuje wprowadzenie istotnych zmian, w tym korektę cen oraz nową kampanię wizerunkową.
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych nałożył rekordową karę na McDonald’s Polska Sp. z o.o. w związku z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych. Spółka musi zapłacić łącznie 16 932 657 zł, a dodatkowo otrzymała upomnienie. Kary dotknęły t...
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych nałożył na McDonald’s Polska ponad 15 mln zł grzywny, a na obsługującą firmę agencję 24/7 Communication – niemal 190 tys. Chodzi o naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych.
Urząd Ochrony Danych Osobowych nałożył jedną z najwyższych kar w historii polskiego nadzoru nad RODO. Na celowniku znalazł się McDonald’s Polska, który powierzył przetwarzanie danych agencji, nie weryfikując jej zgodności z przepisami. Skutki były po...