Agencja ratingowa Fitch potwierdziła w piątek rating Polski na poziomie A- (dla długoterminowych zobowiązań w walucie obcej), jednak obniżyła jego perspektywę do negatywnej.
Polska dostała “żółtą kartkę”. 6 września 2025 r. agencja ratingowa Fitch potwierdziła, że nasz kraj utrzymuje rating kredytowy na poziomie A-, ale jednocześnie zmieniła perspektywę ze “stabilnej”, na “negatywną”. Teraz wszystko w rękach rządu, by za...
Agencja ratingowa Fitch utrzymała ocenę wiarygodności kredytowej Polski na poziomie A-/F1 dla długo— i krótkoterminowych zobowiązań w walucie zagranicznej oraz krajowej. Ministerstwo Finansów i Gospodarki ogłosiło jednak, że perspektywa ratingu zosta...
Agencja Fitch utrzymała rating Polski na poziomie „A-”, ale obniżyła jego perspektywę do negatywnej. Według analityków deficyt przekraczający 6 proc. PKB i szybki wzrost długu mogą doprowadzić do pogorszenia kondycji finansów publicznych w najbliższy...
Oficjalna liczba ofiar śmiertelnych w Strefie Gazy przekroczyła dziś 59 tys. osób. Nie widać końca humanitarnej katastrofy Artykuł Strefa Gazy głoduje. Agencja ONZ: widzieliśmy żołnierzy strzelających do głodnych ludzi pochodzi z serwisu oko.pre...
Bardzo niepokojące wydarzenia rozegrały się w Stanach Zjednoczonych. Otóż Agencja Bezpieczeństwa Nuklearnego, która odpowiedzialna jest za projektowanie i utrzymanie broni nuklearnej, padła ofiarą cyberataku. Trop prowadzi do Chin. Hakerzy mieli wyko...
Od 2009 roku opinia prawna o szkodliwości emisji gazów cieplarnianych jest podstawą dla realizacji eko-agendy w Stanach Zjednoczonych. Stwierdzenie, że substancje te zagrażają zdrowiu ludzkiemu pozwala na państwowe wsparcie „transformacji energetyczn...
Szwedzka Agencja ds. Leków apeluje do grzybiarzy o ostrożność. Muchomory łatwo pomylić z pieczarkami, a zatrucie może być śmiertelne. Sprawdź objawy i zasady bezpieczeństwa. The post Szwedzka Agencja ds. Leków ostrzega grzybiarzy – uważaj na trujące...
Branża farmaceutyczna należy do jednych z najbardziej wymagających sektorów pod względem komunikacji i reklamy. Firmy, które oferują leki, suplementy diety czy wyroby medyczne, muszą działać w ścisłych ramach prawnych i etycznych. Nie każda kampania...