Porsche 911 Turbo S jest jednym z najbardziej uniwersalnych samochodów sportowych na świecie. Kilka miesięcy przed premierą rynkową mogłem poznać jego najnowszą wersję. Jest lepsza niż kiedykolwiek wcześniej.
Zdaniem wielu miłośników motoryzacji, nie istnieje lepszy samochód niż Porsche 911 Turbo S. A więc „ideał” właśnie doczekał się nowej generacji. Pod pewnymi względami jest ona rewolucyjna.
Na targach IAA Mobility w Monachium Porsche odsłoniło swoją nową ikonę, czyli 911 Turbo S z technologią T-Hybrid. To najsilniejsze 911 w historii, które łączy brutalne osiągi z luksusem i codzienną użytecznością. Nowe Porsche 911 Turbo S podnosi popr...
Marzyłeś o tym, żeby posiąść klasyczne Porsche 911 napędzane prawdziwą jednostką z Formuły 1? 1,5-litrowy, podwójnie turbodoładowany silnik V6 TAG Porsche został zaprojektowany przez legendarnego konstruktora Porsche, Hansa Mezgera. Jednostki te w tr...
Stellantis przygotowuje dwie nowe jednostki napędowe, które już wkrótce trafią do wielu modeli koncernu – 1.6 Turbo Hybrid i 2.0 Turbo Hybrid. Choć branża motoryzacyjna intensywnie rozwija elektromobilność, klienci wciąż masowo wybierają samoch...
O tym, jak wspaniałą legendą jest chłodzone powietrzem 911 nie trzeba nikomu przypominać. Zaprezentowane podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie w 1983 roku, nowe Porsche 911 Carrera 3.2 miało na celu odświeżenie gamy marki, opierając się na flag...
Porsche 911 Carrera 4 996 to wzór samochodu sportowego. Stworzony według rozwijanej przez dziesięciolecia koncepcji z silnikiem umieszczonym za tylną osią, jest pierwszą 911-tką w której odnajdziemy silnik chłodzony cieczą. To była rewolucja i droga,...
Ręczne skrzynie biegów powoli przechodzą do historii. Niestety – bo w samodzielnej zmianie biegów jest „to coś”, za czym wielu będzie bardzo tęsknić. Co dokładnie? Mazda MX-5 i Porsche 911 Carrera T dają tu najlepszą odpowiedź, a właściwie – dwie róż...
Porsche 911 Carrera generacji 997 było ogromnym sukcesem firmy. W latach 2004-2013 wyprodukowano około 213 tysięcy egzemplarzy i były to auta, które pomimo sportowego charakteru mogły znakomicie sprawdzać się również w codziennej jeździe. To czasy i...
Porsche 911 GT3 to bezkompromisowy pojazd, który na każdym kroku wyznaje maksymę „szybciej, lepiej, więcej”. Ale to też niesamowicie droga „zabawka” dla bogatych. Jak smakuje 1,5 mln zł na kołach?