Stellantis zanotował pierwszą od lat stratę netto – 2,3 miliarda euro w pierwszym półroczu 2025 roku. Spadek dostaw, cła w USA i koszty restrukturyzacji mocno obciążyły wyniki koncernu, który szykuje się na kluczową drugą połowę roku. Strata netto Stellantis w H1 2025: 2,3 mld euro wobec 5,6 mld eur...
Główny Urząd Statystyczny (GUS) podał właśnie cenę pszenicy za okres 11 kwartałów, które poprzedzają drugie półrocze bieżącego roku. Ile na tej podstawie wyniesie czynsz dzierżawny? Czy stawka czynszu spadnie?
Firma Tchibo zaktualizowało swoje cele klimatyczne i zamierza do 2045 roku osiągnąć zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Program został zatwierdzony przez Science Based Targets Initiative (SBTi).
Paryskie porty lotnicze Charles de Gaulle (CDG) i Orly obsłużyły w czerwcu niemal 9,7 mln pasażerów - poinformowała Groupe ADP, zarządzająca lotniskami stolicy Francji.Paryż: Półrocze i czerwiec lepsze niż przed rokiem na lotniskach Orly i CDG
Wyniki testów wskazują na utratę bilansowej wartości wybranych rzeczowych aktywów trwałych spółek grupy PGE. - Oznacza to, że testy obniżą wynik brutto grupy kapitałowej PGE za I półrocze 2025 roku o ok. 9,1 mld zł, a wynik netto o kwotę ok. 11,6 mld...
Polska Grupa Energetyczna liczy straty - w piątek poinformowano, że utrata bilansowej wartości części aktywów (głównie w energetyce konwencjonalnej) może przekroczyć 9 mld zł.
American Airlines w końcu nabyło swój pierwszy samolot dalekiego zasięgu Airbus SE A321XLR. Jednak samolot pozostanie w Europie z powodu problemów z łańcuchem dostaw - brakuje odpowiednich foteli - czytamy w Bloombergu.
Katarskie ministerstwo energii ostrzegło Belgię w liście z maja, że może być zmuszone do przerwania dostaw skroplonego gazu do krajów unijnych z powodu dyrektywy w sprawie należytej staranności przedsiębiorstw w zakresie zrównoważonego rozwoju (CSDDD...
Z uwagi na wcześniejszą suszę, a potem gradobicie straciłem 80% uprawy. Nie będę w stanie dostarczyć produktów rolnych do grupy producenckiej w takiej ilości i jakości, jak zakładałem. Czy grupa jest w takiej sytuacji zwolniona z obowiązków spełniani...
Miała być nowa era dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, skończyło się na planach. Stellantis zawiesza rozwój technologii wodorowej i wstrzymuje produkcję nowej gamy pojazdów użytkowych w Gliwicach. Powód? Wodór zbyt drogi i zbyt mało popularny.
Jeszcze niedawno wodorowe furgonetki były przedstawiane jako przyszłość ekologicznego transportu miejskiego. Stellantis – gigant motoryzacyjny, który skupia marki takie jak Fiat, Peugeot, Citroën czy Opel – zapowiadał wielką ofensywę w tej dziedzinie...