Miała być nowa era dla przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, skończyło się na planach. Stellantis zawiesza rozwój technologii wodorowej i wstrzymuje produkcję nowej gamy pojazdów użytkowych w Gliwicach. Powód? Wodór zbyt drogi i zbyt mało popularny.
Ilość odsłon: 23
źródło: https://www.bankier.pl/wiadomosc/Stellantis-zawiesza-produkcje-wodorowych-aut-w-Polsce-Gliwice-bez-nowej-linii-8980758.html
dodano: 2025-07-18 11:48:02
Inne znaleziska:
Stellantis sięga po asa designu aut od konkurencji.
wnp.pl
Stellantis zatrudnił Gillesa Vidala, jednego z czołowych dyrektorów ds. designu w Renault. Będzie kierował projektowaniem europejskich marek grupy, zastępując ustępującego Jean-Pierre'a Ploué.
wnp.pl, 2025-07-25 20:44:08
2025-07-25 20:44:08
Stellantis porzuca wodorowe dostawczaki! Miały być produkowane w Polsce
obserwatorlogistyczny.pl
Jeszcze niedawno wodorowe furgonetki były przedstawiane jako przyszłość ekologicznego transportu miejskiego. Stellantis – gigant motoryzacyjny, który skupia marki takie jak Fiat, Peugeot, Citroën czy Opel – zapowiadał wielką ofensywę w tej dziedzinie...
obserwatorlogistyczny.pl, 2025-07-18 16:03:09
2025-07-18 16:03:09
Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Stellantis zatwierdziło nowego CEO. Antonio Filosa oficjalne zarządza firmą
francuskie.pl
Stellantis ogłosił dziś, że akcjonariusze firmy zatwierdzili powołanie Antonio Filosy na członka Rady Dyrektorów oraz dyrektora wykonawczego koncernu. Decyzja została podjęta podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia (EGM), które odbyło się zgodnie...
francuskie.pl, 2025-07-18 16:22:04
2025-07-18 16:22:04
Stellantis Pro One i Sic Europe finalizują ważną umowę na dostawy: 1.200 pojazdów użytkowych do logistyki ostatniej mili
francuskie.pl
Stellantis Pro One umacnia swoją pozycję w sektorze dostaw ostatniej mili, oferując wszechstronne i dostosowane do indywidualnych potrzeb pojazdy, spełniające potrzeby operacyjne każdego rodzaju klienta. Zawarto umowę na dostawę 1.200 pojazdów użytko...
francuskie.pl, 2025-07-19 09:46:08
2025-07-19 09:46:08
Stellantis zamyka fabrykę w Cassino na dwa miesiące. Powodem brak zamówień na Maserati i Alfa Romeo
francuskie.pl
Brakuje chętnych na samochody Alfa Romeo Giulia, Stelvio i Maserati Grecale – trzy modele produkowane w zakładzie Stellantis w Cassino. Niskie wolumeny sprzedaży sprawiają, że linie produkcyjne stają coraz częściej. Od początku roku fabryka była niec...
francuskie.pl, 2025-07-22 17:52:04
2025-07-22 17:52:04
Trudne półrocze Stellantis. Spadek dostaw i pierwsza strata od lat
obserwatorlogistyczny.pl
Stellantis zanotował pierwszą od lat stratę netto – 2,3 miliarda euro w pierwszym półroczu 2025 roku. Spadek dostaw, cła w USA i koszty restrukturyzacji mocno obciążyły wyniki koncernu, który szykuje się na kluczową drugą połowę roku. Strata netto St...
obserwatorlogistyczny.pl, 2025-07-23 11:02:08
2025-07-23 11:02:08
Koniec diesla. Stellantis zamyka linię silników 1.5 HDi w Douvrin
francuskie.pl
Historia francuskiej motoryzacji wchodzi w nową fazę. Stellantis ogłosił, że z dniem 1 listopada 2025 roku w zakładzie w Douvrin zakończy się produkcja jednego z najbardziej znanych silników wysokoprężnych – 1.5 HDi (DV5), stosowanego przez lata w mo...
francuskie.pl, 2025-07-25 06:41:04
2025-07-25 06:41:04
Co oznacza powrót Vidala do Stellantis? Kłopoty Renault, radość Imparato
francuskie.pl
Francuska branża motoryzacyjna znów żyje personalnymi przetasowaniami. Gilles Vidal, jeden z najbardziej znanych projektantów samochodów w Europie, odpowiedzialny za sukces Peugeot 3008 II, ponownie obejmuje stanowisko szefa designu marek europejskic...
francuskie.pl, 2025-07-26 05:36:07
2025-07-26 05:36:07
Stellantis otwiera kampus GrEEn w Poissy. Nowa era pracy i komunikacji w Europie
francuskie.pl
Nowo otwarty kampus Stellantis GrEEn w Poissy stał się idealnym miejscem na najnowsze spotkanie Enlarged Europe Townhall, prowadzone przez Jean-Philippe’a Imparato. W wydarzeniu wzięło udział ponad 200 pracowników na miejscu oraz aż 16 tysięcy uczest...
francuskie.pl, 2025-07-26 12:52:03
2025-07-26 12:52:03
Stellantis grozi zamknięciem fabryk. KE musi zrewidować podejście do elektryfikacji
moto.rp.pl
Jean‑Philippe Imparato, szef europejskiego oddziału Stellantis, uderza w alarm. Jeśli Unia Europejska nie złagodzi rygorystycznych regulacji dotyczących emisji CO₂, koncern może zmuszony być do zamykania fabryk we Francji, Hiszpanii i Włoszech.
moto.rp.pl, 2025-07-27 11:44:04
2025-07-27 11:44:04