Od 1 stycznia 2026 r. zacznie obowiązywać nowa wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów minimalna pensja
źródło: https://pulskrakowa.pl/pensja-minimalna-w-gore-od-1-stycznia-2026-r/
dodano: 23-11-2025 16:26:12
Inne znaleziska:
Od stycznia wzrośnie pensja minimalna. O 90 groszy za godzinę
gazeta.pl
Radzie Dialogu Społecznego nie udało się wypracować porozumienia w sprawie płacy minimalnej - podaje PAP. Propozycja strony związkowej zakładała wzrost minimalnego wynagrodzenia przynajmniej do poziomu 5200 zł. Pracodawcy stali po stronie rządu.
gazeta.pl
09-08-2026 16:56:18
09-08-2026 16:56:18
Płaca minimalna 2027. Tyle wyniesie najniższa pensja od stycznia
jaw.pl
Rząd proponuje, aby od 1 stycznia 2027 roku minimalne wynagrodzenie za pracę wynosiło 4950 zł brutto. W projekcie rozporządzenia znalazła się także nowa minimalna stawka godzinowa, która miałaby wzrosnąć do 32,30 zł. Obecnie najniższa krajowa wynosi...
jaw.pl
15-09-2026 22:17:40
15-09-2026 22:17:40
Minimalna pensja w górę od 1 czerwca. Ale nie dla każdego
finanse.wp.pl
Od 1 czerwca młodociani pracownicy mogą liczyć na wyższe wynagrodzenia. To efekt wzrostu przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w pierwszym kwartale 2026 r. Pensje młodocianych wyniosą od 765,03 zł do 956,29 zł brutto.
finanse.wp.pl
02-06-2026 12:01:03
02-06-2026 12:01:03
Pensja minimalna znów w górę. Jest zgoda pracodawców
top.pl
Rząd przedstawił propozycję wyższej płacy minimalnej na 2027 rok, a kolejny etap prac nad nowymi przepisami jest już za nami. Jeżeli proponowane rozwiązania wejdą w życie, ponad milion pracowników od stycznia zobaczy na kontach wyższy przelew. Wyjaśn...
top.pl
10-07-2026 07:33:09
10-07-2026 07:33:09
Płaca minimalna w górę. W 2027 roku pensja ma przekroczyć 4900 zł
szczeciner.pl
Kolejna podwyżka płacy minimalnej jest już na stole. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej proponuje, aby od 1 stycznia 2027 roku najniższe wynagrodzenie wynosiło 4950 zł brutto. To oznacza wzrost o 144 zł miesięcznie. Podwyżka będzie jed...
szczeciner.pl
10-08-2026 13:04:11
10-08-2026 13:04:11
Pensja minimalna pójdzie w górę. Firmy w Polsce wydadzą miliardy
interia.pl
Minimalne wynagrodzenie za pracę ma wynieść od 1 stycznia 2027 roku 4950 zł, a minimalna stawka godzinowa 32,30 zł. Jak wskazano w ocenie skutków regulacji rozporządzenia, koszt podwyżki pensji minimalnej dla małych i średnich firm szacowany jest na...
interia.pl
07-09-2026 17:32:19
07-09-2026 17:32:19
A jednak w górę. Tyle ostatecznie wyniesie pensja minimalna w 2027 roku
rynekzdrowia.pl
Oficjalnie podano kwotę pensji minimalnej, która będzie obowiązywać od 1 stycznia 2027 roku. Wynika to z opublikowanego w Dzienniku Ustaw RP rozporządzenia Rady Ministrów w tej sprawie. Kwotę ustalono na poziomie 4950 zł brutto.
rynekzdrowia.pl
26-09-2026 17:05:28
26-09-2026 17:05:28
Płaca minimalna w górę od 1 stycznia 2026. Nie wszyscy są zadowoleni
dziennikwschodni.pl
Teraz pensja minimalna to 4666 zł brutto. Od 1 stycznia 2026 roku płaca minimalna w Polsce wyniesie 4806 zł brutto, a stawka godzinowa: 31,40 zł.
dziennikwschodni.pl
15-09-2025 16:34:09
15-09-2025 16:34:09
Płaca minimalna w górę od stycznia 2026. Znamy stawkę, na którą zdecydował się rząd
bankier.pl
Rząd ogłosił ostateczną wysokość płacy minimalnej na 2026 rok. Dotąd wynosiła ona 4666 zł.
bankier.pl
15-09-2025 16:53:12
15-09-2025 16:53:12
Płaca minimalna w górę od 1 stycznia. Tyle realnie zobaczysz na koncie!
newsnadzis.pl
Zaledwie kilkanaście dni dzieli nas od kluczowej zmiany, która dotknie miliony Polaków. Od 1 stycznia 2026 roku w życie wejdzie kolejna podwyżka płacy minimalnej, ustalona na poziomie 4806 złotych brutto. To oznacza, że około 3 milionów pracowników z...
newsnadzis.pl
15-12-2025 20:08:05
15-12-2025 20:08:05